27 juni 2011

HOERAAA ENZA 8 JAAR EN HAAR KROON CUPCAKES

Allemaal geconcentreerd aan het versieren. Geniet hier zo van. Ik ben de dame met de witte pet (zodat er geen haren op de cupcakes komen) naast de jarige Enza aan het hoofd van de tafel ;)




Wat een schatjes he... Ik heb vreselijk genoten dames.

En hier de hele groep bij elkaar... Stuk voor stuk prachtige kinderen.

Speciale Enza roze krooncupcakes door moeder bestelt en door mij gemaakt om uit te delen op het feestje.




Ik geniet ontzettend van de kinderfeestjes. Ik hou van kinderen (ben kinderdagverblijf leidster geweest) en vind het zoooo leuk om met ze te frobelen aan taartjes en cakejes. Die energie voelen ze ook denk ik want er wordt meestal luid en duidelijk geroepen: DIT WAS DE LEUKSTE KINDERFEESTJE OOIT.

Ja dat vind ik ook. Kinderfeestjes zijn SUPER en ik zal ermee doorgaan totdat jullie er genoeg van krijgen ;)

Nogmaals gefeliciteerd lieve Enza met je 8ste verjaardag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hartelijk dank voor uw reactie.

vriendelijke groeten
Eda-exclusive-bakery.nl