26 juni 2011

BRUIDSPROEVERIJ SAMANTHA


Roosje op de top. Roomwit fondant, spuiten met royalicing (kan ze zien of het leuk staat)

Het roosje

Lelie in roomwit (mist 1 blad OEPS)

Parels in wit en de andere helft zilver. Bruid heeft voor wit gekozen.

Stencilling gedaan met royal icing. Misschien dat ze dat ook leuk vond.

Marsepein beige met draperieen en initialen van bruid en bruidegom. Kan ze zien hoe het ongeveer gaat worden.


Wat is een bruidsproeverij?
Voordat de koppel de uiteindelijke taart besteld kunnen ze 3 a 4 boltaartjes met verschillende smaakcombinaties bij mij bestellen. Zo kunnen ze proeven en een uiteindelijke keus maken.
Verder schrijf ik hun wensen op wat ze op de uiteindelijke taart zouden willen en versier de boltaartjes met verschillende versiertechnieken zodat ze niet alleen proeven maar ook kunnen bekijken of ze de designs of kleuren wel mooi vinden.
Na de proeverij geven ze me door welke smaak of smaken ze willen voor de uiteindelijke taart en welke versiersels ze mooi vinden.
Ze zijn uiteraard NIET verplicht om bij mij te bestellen. Proeverij is dus niet alleen voor de smaak, maar ook voor de uiterlijk.

Deze koppel heeft gekozen voor alle 3 de vullingen voor een 3 laags taart en lelies, roosjes in roomwit fondant... draperieen, icing spuiten ook. Dus nu kan ik de uiteindelijke taart voor ze ontwerpen.

De 3 bolletjes zijn gevuld met:
bol 1: aardbeicreme met verse aardbeien (fondant bekleed)
bol 2: witte chococreme met chocolade stukjes (fondant bekleed)
bol 3: vanillecreme met cocktailvruchten en 4 gele vruchtenjam (marsepein bekleed)

Ik mag de echte taart maken YEAH ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hartelijk dank voor uw reactie.

vriendelijke groeten
Eda-exclusive-bakery.nl