29 april 2011

BRUIDS- EN TIARA CUPCAKES

Gisteren en vanochtend deze bruidscupcakes gemaakt. Het is niet mijn ontwerp hoor. Ik zag het online en vond ze zooooo leuk.

Ze zijn allemaal gevuld met heerlijke creme. De bruidscupcakes



En de bruidegoms

De tiara cupcakes. De tiara's zijn gemaakt van fondant. En geplaatst op een heerlijke creme toefje. Yummie...


Ik ben nu al de hele avond bezig met een besnijdenistaart voor 94 personen, vierkant 3 hoog.

De zoon van mijn vriendin is besneden en in onze cultuur is dat een reden om een groot feest te geven.

En ik mocht de taart maken. Hopen dat ze het mooi EN lekker vinden.

Ik zal de foto's morgen op mijn site en hier op mijn blog plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hartelijk dank voor uw reactie.

vriendelijke groeten
Eda-exclusive-bakery.nl