30 april 2011

BARANS TAART, BARANS KOEKJES EN HELLO KITTY CAKE POPS



Deze taart voor 94 personen heb ik gemaakt voor de besnijdeningsfeest van Baran (een jongetje) Ik heb vierkante bakvormen gebruikt in de maten 35-30-25 cm... En gevuld met aardbeiencreme met verse aardbeien. Was een hoop werk maar het resultaat mag er zijn.




Omdat hij ook een soort neefje van mij is heb ik bij de taart passende koekjes gemaakt en ze in een emmertje gedaan. Een mooie manier om de gedecoreerde koekjes te displayen





Ook in de koekjes heb ik zijn naam gestempeld.



Deze hello kitty cake pops heb ik vannacht tussendoor gemaakt. Voor de vulling heb ik straciatella cake gebruikt en stevige botercreme met vanille essence. Omhuld met witte chocolade en versierd met fondant. HEERLIJK!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hartelijk dank voor uw reactie.

vriendelijke groeten
Eda-exclusive-bakery.nl