15 augustus 2010

BUMBA TAART

Gisteren een gezellige prive workshop gehad van deborah (taartschuur). Ik wou wat anders proberen dan een barbie en aangezien bumba erg populair is bij de kleine kinderen hebben we voor die workshop gekozen.
Ik werk met fondant, dit was de eerste keer dat ik marsepein heb gebruikt. Werkt veel makkelijker kan ik zeggen. Alleen lust ik geen marsepein. De amandel smaak is te overheersend vind ik, maar dat is mijn mening. Deze taart is gevuld met botercreme en aarbeienjam.






De boetseersels zijn gemaakt door Deborah zelf. We hadden niet veel tijd over. Maar het was heel gezellig.
Mijn verloofde Johnny was ook meegekomen. Hij heeft voetbal (ajax) gekeken. Omdat hij een echte Ajaxied is ben ik een kleine ajaxtaart voor hem aan het maken... Morgen zal ik het posten...
Morgen moet ik madeira cake maken voor een 3d project (Mijn favoriete project). En kapsel bakken voor een doornroosje taart. Dus lekker druk in de weer met taarten....
Copyright turkishdelightcakes.com



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hartelijk dank voor uw reactie.

vriendelijke groeten
Eda-exclusive-bakery.nl